Chat with us, powered by LiveChat

Dankort + VISA/Dankort VISA Electron Mastercard VISA MobilePay JCB American Express Diners ViaBill

Handelsbetingelser

Herunder finder du vores handelsbetingelser, som gælder ved online køb hos www.skibutikken.dk. 
Har du yderligere spørgsmål er du altid velkommen til har kontakte os. 


1. Generelle oplysninger 


Skibutikken I/S
CVR nr. 29355096


Sensommervej 34 A1
anders@skibutikken.dk
Tlf.: +45 27 11 00 48
Etableringsår: 2006



2. Betaling

www.skibutikken.dk kan der betales med:

  • Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, eDankort, MasterCard, Visa, JCB, American Express, Diners, Viabill og Mobilepay. 
  • Bankoverførsel


Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Skibutikken. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

 

3. Køb af julegaver 

Ved køb af julegaver bytter vi frem til den 31.01.2023. 

 

4. Levering og fragt 

Vi bestræber os på at levere indenfor 1-3 hverdage.
 

  • Levering med GLS til pakkeshop 49,00 kr. (Danmark) 
  • Levering med GLS til privat 79,00 kr. (Danmark) 
  • Levering med GLS udbringning til erhverv 49,00 kr. (Danmark) 
  • Du har også mulighed for afhentning i butikken i Silkeborg 

 

Køber du for under 1000,00 kr. har vi en fast fragtpris på 49,00 kr. uanset størrelsen på din pakke.  Køber du for over 1000,00 kr. leverer vi fragtfrit. 

Vi tager ikke forbehold for forkerte informationer. Opdager du en fejl i din indtastede ordre vil vi bede dig kontakte os hurtigst muligt, inden afsendelse af ordren. 

Vi tager forbehold for udsolgte varer og trykfejl.

 

 

5. Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret og ombytning) 
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Skibutikken.dk
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

  1. har modtaget din vare
  2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
  3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.


Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til mail: anders@skibutikken.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 


Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Returlabel kan købes her:

 

RETURLABEL


Hvis du vil sende med Postnord, skal varen sendes til:

Skibutikken I/S
Sensommervej 34 a1
8600 Silkeborg


Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Husk at vedlægge et kontonummer for tilbageførsel af beløbet. 

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores formular/standardfortrydelsesformular eller vedlægger følgende;

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.


7. Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Når du handler på Skibutikken.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Skibutikken I/S
Sensommervej 34 a1
8600 Silkeborg


Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

8. PriceRunner Købsgaranti

 

 

 

 

 

 

Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse er gratis og gælder for alle registrerede medlemmer på PriceRunner.

For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for en time at registrere dig på deres hjemmeside. Det er gratis og tager kun et øjeblik. Bliv PriceRunner-medlem i dag og få din Købsgaranti

PriceRunner Købsgaranti sikrer dig i tilfælde af skade på varen ved levering, ødelagt vare, hvis en vare mangler ved levering, hvis varen er forkert eller fejlbehæftet eller hvis levering af varen udebliver. Husk på, at bestillingen skal være adresseret til dig som privatperson.

PriceRunner Købsgaranti erstatter dig som kunde for både anskaffelses- og fragtomkostninger og den direkte økonomiske skade, du har lidt. For værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger gives ingen erstatning.

Besøg PriceRunner for at se de endelige regler og vilkår samt en liste med kategorier, der ikke er omfattet af garantien.

Vi er en af de udvalgte butikker, som er omfattet af PriceRunners Købsgaranti. På PriceRunner er de butikker, der indgår i garantien, markeret med Købsgaranti-symbolet i forbindelse med deres navn. Formålet med Købsgarantien er, at kunder skal kunne føle sig trygge, når de handler på nettet.


9. Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på Skibutikken.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Den dataansvarlige på Skibutikken.dk er Anders Møller Kristensen

Oplysninger afgivet til Skibutikken.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

 

10. Cookies

På Skibutikken.dk anvendes der cookies med det formål at gøre besøget hurtigt og nemt for dig. 


En cookie er en tekstfil, der lagres på din computer. Dette gøres for at genkende din enhed ved tilbagevendende besøg. Såfremt du ikke ønsker at der lagres cookies på din computer, er det muligt at slette cookies fra din computer på kort tid. 



11. Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til mail: anders@skibutikken.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.